Nytårsfortsætter

Jeg bryder mig virkelig ikke om nytårsfortsætter - jeg synes lidt det er noget pjat, for i det øjeblik man tænker over en forandring der skal ske, kan man jo lige så godt starte ikke? Nå, men dobbeltmorale er jo som bekendt dobbelt-godt, og derfor har jeg alligevel lavet nogle. Faktisk hele 10 styks :-) De handler hovedsaligt om min sundhed og min livsstil ikke alene med LCHF, men men generelt, sundhedsfremmende tiltag.

Jeg ved jo ikke hvor meget jeg vejer lige nu, men jeg vil skyde på, at jeg har taget lidt på henover julen - så lad os sige 66 kg, hvilket giver 6 kg til jeg når mit mål - det er jo ikke særligt meget, og det skal jeg nok nå snart. Og hvad skal der så ske med min vægttabsblog, når jeg pludselig ikke længere skal tabe mig, men i stedet til at holde vægten? Den skal selvfølgelig fortsætte, men den skal også til at række bredere end vejedage osv.

Nå, men tilbage til de der fortsætter:

1. Jeg vil fokusere på mine vitaminer, så jeg kan styrke mit immunforsvar, som ikke har det særligt godt.
2. Jeg vil have et shot hørfrøolie og et shot fiskeolie hver dag.
3. Jeg vil i gang med at træne igen, fordi lysten er ved at vende tilbage - men jeg vil ikke banke mig selv oven i hovedet når jeg ikke kommer afsted. Til at starte med vil jeg bare afsted minimum én gang hver uge - og ikke blive sur på mig selv, over at det ikke bliver til mere.
4. Jeg vil meditere hver dag i minimum 10 minutter, og udøve Jon Gabriels visualisationsprogram, hvor jeg visualiserer min krop slank.
5. Jeg vil kun spise økologisk eller slagter kød, hjemme hos mig selv - det er slut med det billige fra netto - det giver i sidste ende en dårlig smag i munden.
6. Jeg vil fokusere på en stor og mættende morgenmad, for at undgå overspisning
7. Jeg vil have fokus på fedtet - hver dag - og i øvrigt skrue mere op for mit forbrug af det.
8. Jeg vil lære at elske mig selv - inkl. min krop.
9.Jeg vil læse 'The Gabriel Method' færdig og så vil jeg have læst 'Good calories, bad calories' af Gary Tabules.
10. Jeg vil blive mere økonomisk ansvarlig - slut med overtræk på kontoen! Herunder hører også at der skal laves madplan hver uge, og jeg vil prøve at samle bonner, for at få overblik over forbruget.

Har du lavet nytårsfortsætter?

Etiketter: ,