Veje dag

Så blev det sørme tirsdag igen, og det betyder jo, at vægten herhjemme kommer frem. I dag sagde den 65,2 kg, hvilket er et vægttab på 600 gram siden sidste uge, og det synes jeg er ganske pænt :-) Jeg mangler 2,2 kg for at nå mit næste delmål. og det er jo slet ikke særligt meget - Skønt!

I dag er det den sidste fridag inden min næste uge eksamen begynder i morgen, så den vil jeg nyde med filmen Dirch, som jeg lige har fået hjem fra biblioteket - jeg har ikke set den siden biografen, men der var jeg utroligt imponeret af den, og det er spændende om den gør et lige så godt indtryk anden gang. Når jeg har set film, vil jeg vove mig ud i kulden, for at få lidt motion i form af en gåtur i Bilka, hvor jeg skal kigge efter øko-kød på tilbud. Vi er nemlig ved at være til bunds i fryseren, hvilket betyder, at vores nytårsforsæt om kun at spise øko-kød(undtagen bacon og pålæg) træder i kraft :-)

Etiketter: ,