En ny challenge

Jeg elsker simpelthen en god udfordring! De sidste par dage, har jeg gået og tænkt meget på, at jeg trænger til en ny challenge, så jeg kan få gang i noget styrketræning igen. Sidste gang gik det ikke så godt, da jeg gav mig selv en challenge, for jeg pressede mig selv for hårdt, og endte med at have ondt i knæene i laaaaaaang tid. Men knæene er i orden igen, og jeg er klar til at få opbygget nogle muskler, og igen få sat gang i vægttabet!
Jeg kan faktisk mærke, at bukserne begynder at stramme lidt, og den vej skal jeg bare ikke ned af. Så nu skal der sættes lidt skub i tingene - og meget kærkomment, postede Louise denne challenge, og jeg er hoppet på! Jeg begynder i morgen, og jeg glæder mig vanvittig meget, til at komme i gang :-)
Jeg vil satse på, at træne tre gange i ugen, og alt der over er bare pral. Og jeg skal nok opdatere jer på hvordan det går :-)

Jeg må desværre også indrømme, at det ikke er lykkedes mig, at klare mig uden sukker denne her weekend. Det er ikke fordi der har været et regulært orgie eller noget, men det er både blevet til pizza, kartofler og is. Så i morgen går den endnu en gang løs med ketose-kosten, og jeg glæder mig. Jeg har jo snuset lidt til tilstanden, men jeg vil altså gerne all-in.

Jeg holder jer opdateret på det hele!

Etiketter: , ,