Pause fra bloggen

Efter mange, mange overvejelser, har jeg besluttet mig for, at holde en pause fra bloggen. Der er rigtigt mange grunde til det, men den vigtigste er overskuddet - eller mangel på samme. Jeg laver simpelthen ikke noget spændende mad for tiden, så der er ikke meget at berette om på den front.
Yderligere går det jo enormt meget op og ned med mit lchf-liv, og derfor har jeg besluttet mig for, at jeg holder en pause fra den strikse LCHF livsstil - for jeg kan lige nu ikke få det til at være en livsstil.
 
LCHF virkede SÅ godt for mig i efteråret, og jeg håber på, at jeg en dag finder tilbage der til. Men lige nu, går jeg simpelthen og banker mig selv oven i hovedet, med at det ikke går. Og det fungerer altså ikke. 
Jeg vil stadig fokusere på, at få rigtig mad. Det er ikke en indførelse af et fedtforskrækket regime, men nok nærmere en mere liberal udgave. Ja, jeg har egentligt ikke helt regnet ud, hvordan det skal være endnu, men det kommer nok.

Mht, vægttab, så vil jeg for nu, bare gerne ned og ligge stabilt under 70 kg. Udover det, så er overskuddet der bare ikke rigtigt. 
Det her skal ikke forstås, som om jeg har det dårligt og er depressiv, for det er slet ikke tilfældet - men jeg er bange for at det bliver det, hvis jeg fortsætter med, at presse mig selv, som jeg gør nu. Jeg vil bare gerne være glad, og hvis jeg skal fortsætte med at være det, er jeg nødt til at give slip på dette her for nu. 

Hvis I har lyst, kan I følge mig på Instagram, hvor jeg stadig vil være at finde med billeder af mad og andet sjov :-)

Jeg vender tilbage, når tiden er til det, og til den tid håber jeg, at I stadig vil følge med :-)

Etiketter: , , ,